måndag 15 juni 2009

Semestertider

Nu börjar semestrarna. Vem har då tid att sitta inne och läsa bloggar, eller städa. De flesta har väl en trädgård, sommarstuga, kolonilott som man pysslar med på sommaren. Eller kanske man bygger ett förråd, rensar garaget, får besök eller reser bort. Så jag tänkte ge bloggen lite semester. Jag har det inte, tvärtom, det är nu det är högsäsong. Om bara solen ville visa sig och temperaturen stiga så finns massor att göra på gården också. Nåt inlägg kan väl hända att det blir ibland. Men tro inte att jag försvunnit bara för att det blir glest mellan dom. I´ll be back!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har precis hittat din fantastiska blogg. Vilken bra idé med städschemat. Kommer du inte att skriva veckans städuppdrag längre? Sluta inte med det snälla, det är så bra.
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen! Sluta med städschemat ska jag inte, men jag tänkte att det är väl ingen som orkar städa så noga under semestern. Men visst kan jag fortsätta skriva uppdrag även under sommaren.

    SvaraRadera
  3. Gör gärna det om du orkar. Själv har jag inte semester än på 5 veckor :(

    SvaraRadera