måndag 13 juli 2009

Semester

Nu får ni säga vad ni vill men jag tar semester från bloggen en stund. Åker iväg några dagar denna vecka och några dagar om två veckor. Vem vet, kanske det blir nåt inlägg nästa vecka, eller kanske inte....

TILL ALLA SKEPTIKER:

Jag har idag fått dom första presentkorten från Gratisbio. Så visst funkar det! Hela 300 kronor blev det denna gång. Ja, man måste alltså inte välja biocheckar.
Vad det nu skulle vara för fel med att få gratis grejer förstår jag inte. Om man inte är rik så man kan köpa vad som helst, då är det väl bara tacka och ta emot när det är gratis.




4 kommentarer:

  1. är du intresserad av en roligare o mer personlig bloggdesign, kontakta mig gärna isåfall :)

    SvaraRadera
  2. Har fått från gratisbio, gratisgodis . Gratisgodis har jag fått 5 ggr av nu. Många som inte tror att dessa sidor funkar, men det gör dom juh. Man får ge dom en chans iag :D.


    anv inte den sida som står med som länk till mig till denna kommentar. Det går tydligen inte att lämna min vanliga : http://www.jilina.se

    SvaraRadera
  3. Gratis är gott!
    Ha nu en riktigt skön ledighet. Själv börjar jag jobba nu.
    Kram, vi hörs,
    Wi

    SvaraRadera
  4. Oh men vad kul med lite pengar till bio. Är det inte svårt att skaffa sig poäng? Det tar iaf långt tid? :)
    http://missdina.blogg.se

    SvaraRadera