torsdag 17 september 2009

The Secret


Det pratas om The Secret lite här och där. Tänkte att jag kanske kunde se den online. 28 kr, va är det, kan de kanske vara värt. Men jag stöter på hinder hela tiden så jag har inte lyckats se den än. Funderar om den är värd att köpa? Eller är hela filmen som de första 20 minutrarna? eller ska man köpa boken? är den bättre än filmen? Ja nu ska jag såklart inte köpa nånting, men bra att veta om man kanske skulle önska sig i julklapp eller födelsedagspresent eller köpa själv under nästa år. Så alla som sett eller läst den, om ni vill säga er åsikt så blir jag glad.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jag har läst boken flera gånger. Den har fått mig att tänka helt annorlunda och jag har verkligen tagit tag i mitt liv efter att ha läst den. Har även sett filmen men boken är värd så mycket mer tycker jag. Den har verkligen blivit min Bibel :)

    SvaraRadera