fredag 20 november 2009

Vad vill ni läsa?

Jag har fortfarande nästan lika många läsare som innan sommaren trots att jag varit usel på att uppdatera. Och nu har det mest varit städscheman för att jag vet att många vill ha dom.

Så vad gör jag nu? Döper om den till städbloggen, gör en ny blogg, börjar skriva om andra saker??? Jag vet inte alls hur jag ska göra just nu. Jag köpstoppar fortfarande, men har inget att skriva om det. Jag har inte inspiration att skriva om miljö just nu, jag kör på med dom förändringar jag gjorde i början på året, det får räcka tills vidare. Det har hänt för mycket i mitt liv senaste halvåret så det har blivit lite si och så med att lägga till fler nya vanor. Och nu fick jag nån galen ide om att jag ska börja plugga igen till våren, så då tar de massa tid i så fall.

Nån som har nåt att säga? Jag kör på året ut, men sen då? Känner mig allmänt förvirrad...


4 kommentarer:

  1. Nåt miljötänk.. hälsotänk eller nåt när det gäller julklappar? Använda samma papper som i fjol.. *s* .. samma julklappar? Själv ska jag ha mer hälsotänk nästa år... tror jag...
    Ekomat? Man blir ju ung o snygg av Ekomat..frukt o grönsaker... (eko alltså)

    SvaraRadera
  2. kör på i samma blogg och skriv vad som helst...vi följer med ändå=)
    Fast jag skulle uppskatta en julfint hemma lista så att det inte blir stress i sista minuten! Och om du har några bra tips på billiga julklappar som känns att de kommer från hjärtat men kostar typ nästan noll kronor till mormor och farmor osv...Sen en städa ut julen lista, och vecko lista som jag kan pricka av vore kanon....(som jag kan printa ut och ha på kylskåpet...=)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar städschemat, det får mig att känna mig så duktig och ordningssam när jag följer det. Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag känner mig förväntansfull inför veckans städschema, men det gör jag och jag blir besviken när det uteblir. Du har gjort städning roligt ;)

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentarerna. Ska fundera över lite jullistor till att börja med.

    SvaraRadera