söndag 14 februari 2010

Film snöstorm ekorrgos och hjärtan


Telia digitaltv har haft gratis film hela helgen. Bra jobbat telia! Passade väldigt bra eftersom det har vart mer eller mindre storm hela helgen, så man har ju inte haft nån större lust att vara ute. Och så slapp man ju bekymra sig över inställda program pga Os...
Jag har sett så många filmer så jag tappat räkningen för länge sen, närmare 15 blev det nog... och jag orkar nog inte se fler fast de är flera timmar kvar.
Best man, date movie, ingen kan älska som vi, bröllopsnatten, gray matter, adam and eve, och en massa andra. Ja de var bara alla hjärtans dags filmer som var gratis.
I gårkväll tog jag en paus för att se melodifestivalen, och jag fick alla rätt där. Inte nå vidare bra låtar igår, men förutsägbart, och ekorrgoset vann i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar