lördag 24 augusti 2013

Förslöad

Känner mig lite överdrivet slö. Det var alltså i tisdags vi kom hem. Men sen dess har jag gjort i stort sett ingenting. Sprungit näst sista onsdagsloppet har jag. Och handlat lite mat och vart på kontoret, fast jag har semester.. Sen har jag bara kollat på lite filmer, promenerat hundarna, och, ja jag vet inte, dagarna bara går, plötsligt så är det sovdags. Borde kanske få till nåt vettigt min sista semseter vecka. Som att ta hand om mina stackars rabarber som håller på att vissna bort. Träna vet jag inte om jag ska göra, har bara två lopp kvar och båda är  nästa vecka. Jag kanske ska vila.
Storstäda, skulle behövas, men det vill man ju inte göra på semestern. Jaja, även denna dag kommer väl snart vara slut utan att jag gjort nånting, men då får det vara så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar