onsdag 7 augusti 2013

Jag behöver semester!

Vad jag längtar efter semestern nu. Helt sjukt vad less jag är. Har jobbat så vansinnigt mycket, Massor med helger och många och långa dagar. Bara några dagar kvar nu. Ledig idag sen fyra dagars jobb. SEN är det semseter! Några dagar hemma och sen åker jag en sväng till Sthlm. Behöver komma bort. HAr inte varit utanför kommungränsen på flera månader, har bara varit jobb jobb jobb. Sen efter semestern går jag ner i tid. Det ska bli skönt, Jobbar bara några dagar färre än tidigare. Men har kortare dagar. Så man orkar göra saker hemma oxå även jobbdagar.

23 kommentarer:

  1. Vi ser fram emot att ha dig här. Kram Funky

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skicka e-post till remy.credit111@gmail.com

      Hej, hur mår du idag?? Behöver du ett brådskande lån nu inom 6 till 12 timmar nu utan stress eller försening REMY.CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag ger vi ut lån till 2% ränta e-post oss nu för dina brådskande lån
      Skicka e-post till oss {remy.credit111@gmail.com}

      Radera
  2. Välkommen till underbara sthlm=) Stan är som vackrast sommartid!

    SvaraRadera
  3. Hej, är fru Lojsan, jag bor i Sverige och jag arbetar i Sverige luftvägarna. Jag var i desperat behov av ett lån värt $ 1,000,000 för att upprätta ett privat transport företag i Sverige, har jag bli lurad och trick många gånger av många långivare på nätet. Och jag var så glad en vän till min regisserad mig till en plats där jag hittade en riktig lån långivare som kallas Pastor Mark som gav mig en verklig kredit på mitt konto inom 24 bank-timmar. Kontakta dem via e-post: pstmarkfinancialcompany@yahoo.com att få någon lånebelopp

    SvaraRadera
  4. Hej, allihop,

    Jag är ett privat lån långivare? Är du i några ekonomiska svårigheter? eller behöver du en akut lån för några skäl så någonsin, om så är fallet, då är du på rätt plats, Vi är mycket redo att hjälpa dig på något ekonomiskt problem som du står inför just nu erbjuder vi alla typer av lån så om du är intresserad av detta lån erbjudande vänligen kontakta oss på vår e-post: karinberger802@gmail.com

    Också ge följa uppgifter så att vi kan gå vidare med lånet omedelbart.

    Namn:
    Belopp som krävs:
    Längd:
    land:
    Syftet med lånet:
    månadsinkomst
    Telefonnummer:

    Kontakta oss med ovanstående uppgifter om vår e-post: karinberger802@gmail.com

    Hälsningar till er alla
    Karin Berger

    SvaraRadera
  5. God dag

    Mina damer och Gentle män är William Archer en gudfruktiga och ärlig lån långivare som kan förändra ditt liv från dåligt till bra jag vill att du ska förstå att jag ger mina lån i en låg ränta på 3%. Dålig kredit acceptabelt, Villkoren är mycket enkel och hänsynsfull. Du kommer aldrig att ångra i denna lånetransaktionen, eftersom jag kommer att göra dig att le genom hela denna transaktion, eftersom du var inte född att vara en förlorare mina villkor är mycket enkla vad väntar du på asap varför inte du försöker William Archer lån företag och vara fri från skulder bör alla intresserade kunder att kontakta vår representant:

    För någon hjälp eller relaterad fråga Kontakt
    williamarcherloanfirm@gmail.com


    Vänliga Hälsningar
    William Archer

    SvaraRadera
  6. Skicka e-post till remy.credit111@gmail.com

    Hej, hur mår du idag?? Behöver du ett brådskande lån nu inom 6 till 12 timmar nu utan stress eller försening REMY.CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag ger vi ut lån till 2% ränta e-post oss nu för dina brådskande lån
    Skicka e-post till oss {remy.credit111@gmail.com}

    SvaraRadera
  7. DU BEHÖVER LÅN Jag fick precis mitt lån på 200 000,00 kr från REMY.CREDIT Skicka e -post till dem nu för ditt lån (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de är de bästa, ge dem ett försök och vittna om att låneförbudet är mycket snabbt och säkert med interstat på 2% EMIAL: (remy.credit111@gmail.com) Behöver du ett brådskande lån inom 24 timmar? de har snabbt och enkelt lån till dig Jag heter karlsson från Stockholm Sverige är en ensamstående mamma är mycket nöjd nu med mina 2 barn REMY COMPAY är det bästa få ditt lån idag} Maila honom nu för ett snabblån Mail: remy.credit111@gmail.com Gud välsigne dig, herr REMY FINK

    SvaraRadera
  8. BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig









    BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig


    SvaraRadera
  9. Hej herr / fru
    Vi erbjuder lån från: 10 000 till 9 500 000 € med en ränta på 2%.
    Du vet att det är förbjudet att låna pengar.
    Du måste få ett lån, notera de områden där vi kan.
    hjälpa dig:
    * Ekonomiskt
    * Bolån
    * Investeringslån
    * Billån
    * Skuldkonsolidering
    * Kreditgräns
    * Andra inteckning
    * Kreditåterköp
    * Personliga lån
    Du letar efter ett projekt och du behöver finansiering, du behöver pengar för att betala dina räkningar, pengar för att investera i ett företag.
    kontakta USA via e-post [ georgewilliamsloanfirm333@gmail.com ]

    SvaraRadera
  10. VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
    Personliga lån (säkra och osäkra)
    Företagslån (säkra och osäkra)
    Konsolideringslån och många fler.
    Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig

    SvaraRadera
  11. VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
    Personliga lån (säkra och osäkra)
    Företagslån (säkra och osäkra)
    Konsolideringslån och många fler.
    Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig .....

    SvaraRadera
  12. VI GER UT LÅN NU TILL LÅG RÄNTA 1 % {adoifloans@gmail.com}

    Om du behöver ett brådskande lån för att starta företag, behöver du ett lån? Vi ger lån till både företag och privatpersoner, så om du behöver ett akut lån nu inom 6 timmar kan vi låna dig ett lån utan dröjsmål
    lån är nu tillgängligt till låg ränta på 1 %: Vänligen kontakta oss direkt på följande adress: [ADOIFLOANS@GMAIL.COM]

    Fullständiga namn:..............
    Land:..........
    Stat:..........
    Belopp:..................
    Lånetid: ..........
    Telefon: ............
    Ockupation:............
    Födelsedatum:.......
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Företagsnamn: ADOIF LOANS INC
    Företagets e-postadress: {adoifloans@gmail.com}
    Jag önskar dig allt gott .

    SvaraRadera
  13. Hej mina damer och herrar; Behöver du ett snabblån inom 24 till 48 timmar? Om ditt svar är ja, kommer jag att råda dig att ansöka om ett lån med Novelty Finance.

    Jag heter Davina Claire, jag är finansmäklare och jag är också finansiell konsult. Det har kommit till min kännedom att många människor har så svårt att få ett lån antingen från banker eller andra finansiella institutioner på grund av hög ränta, otillräckliga säkerheter, skuldsättningsgrad, låg kreditpoäng eller andra skäl. Jag är här för att rekommendera alla som letar efter ett lån att kontakta Novelty Finance för ett lån till en mycket låg ränta på 3%. De är ett pålitligt och pålitligt låneföretag och du kan arbeta med dem. Du kan kontakta dem via e-post: | noveltyfinances@gmail.com | ELLER skicka ett meddelande på WhatsApp via +447915601531 för mer information.

    NOVELTY FINANCE tillhandahåller finansieringslösningar. De erbjuder alla typer av lånetjänster (Personligt lån, Företagslån och många andra). De erbjuder flexibla och flera lånealternativ, inklusive säkrade och osäkrade lån, lång- och kortfristiga lån som är skräddarsydda för dina ekonomiska behov.

    Vad du får när du ansöker med Novelty Finance:
    • Omedelbar tillgång till dina pengar efter godkännande.
    • Konkurrenskraftiga räntor (3 % per år)
    • Flexibla återbetalningsvillkor
    • Enkelt godkännande om du behöver ytterligare medel
    • Du kan ansöka om lån när som helst och var som helst.
    • Du kommer inte att ha bråttom att betala tillbaka lånet, du kommer att få tid att påbörja återbetalningen av lånet.
    • Inga dolda avgifter

    Hur man ansöker:
    Att ansöka om ett lån är snabbt och enkelt!
    Om du är intresserad av att ansöka om ett lån med Novelty Finance och behöver mer information om låneerbjudandet, ska du SKICKA ETT E-POST till (noveltyfinances@gmail.com) ELLER skicka ett meddelande på WhatsApp via +447915601531 för mer information och muntliga genomgångar. Villkor gäller.

    SvaraRadera
  14. Letar du efter ett skuldsaneringslån, lån utan säkerhet, företagslån, bolån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital, etc! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga och rimliga räntor på 2%. Mejla till: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Behöver du ett akut lån för att rensa dina skulder eller behöver du ett aktielån för att förbättra din verksamhet? Har du blivit avvisad av banker och andra finansiella myndigheter? Behöver du ett lån konsolidering eller inteckning? Sök inte längre eftersom vi är här för att göra alla dina ekonomiska problem till ett minne blott. Kontakta oss via e-post:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Det här är Ocean Finance Mortgages. Vi erbjuder lån till den som är intresserad till en rimlig ränta på 2%. Utbudet sträcker sig från 2 000 Euro till maximalt 100 000 000,00 Euro.

    SvaraRadera
  16. Behöver du ett nödlån för att betala av din skuld eller ett aktielån för att förbättra din verksamhet? Har du blivit avvisad av banker och andra finansiella myndigheter? Behöver du ett lån konsolidering eller ett bolån? Leta inte längre, för vi är här för att lägga alla dina ekonomiska problem bakom oss. Kontakta oss via e-post: {larrybright424@gmail.com Vi erbjuder lån till intresserade parter till en rimlig ränta på 2%. Intervallet är från 5 000,00 euro till 100 000 000,00 euro.

    SvaraRadera
  17. Hej, allihop,
    Jag är en privat långivare, jag erbjuder lån till 2% detta är ett legitimt företag med ära och skillnad vi är redo att hjälpa dig i alla ekonomiska problem som du är erbjuder vi alla typer av lån så om du är intresserad av detta låneerbjudande vänligen kontakta oss på vår e-post: (christywalton355@gmail.com) Ange även följande detaljer så att vi kan fortsätta med lånet omedelbart.

    Namn:
    Belopp som behövs:
    Varaktighet:
    Land:
    Syftet med lånet:
    Månadsinkomst:
    Telefonnummer:
    Kontakta oss med ovanstående uppgifter på vår e-post: christywalton355@gmail.com
    Hälsningar till er alla.

    SvaraRadera
  18. Hej killar, jag vill bara rekommendera ett bra låneföretag där jag fick ett snabblån på €‎46 000,00 via deras e-post där jag letade efter lån för att betala mina räkningar/skulder och gå vidare med livet, sedan gav en vän mig denna företagsinformation som Jag kontaktade via denna kontaktmail: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Goddag jag är så glad för jag fick mitt lån från detta bra företag LAPO efter flera bedrägliga möten från olika fuskare, du kan också kontakta dem om du behöver ett snabblån, kontakta dem nu via detta mail : lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447300508785

    SvaraRadera
  20. BEHÖVER DU ETT BRÅDSKANDE LÅN ?? Skicka e-post till oss remy.credit111@gmail.com Vi har ett jullån för dig och din familj att njuta av denna semester. Jullånet är nu tillgängligt, vilket belopp du än behöver, vi har ett lån till dig {REMY.CREDIT111@GMAIL.COM }
    Behöver du kredit? Skicka ett mail till oss på remy.credit111@gmail.com
    Hej hur mår du idag ?? Du behöver ett brådskande lån nu under de kommande 6 till 12 timmarna utan stress och förseningar av REMY CREDIT löser alla dina problem idag. Vi ger lån med 1% ränta, vi erbjuder alla typer av lån med snabb service, skicka ett e-postmeddelande för dina akuta lån
    Maila oss så får vi ett lån via e-post {REMY.CREDIT111@GMAIL.COM}
    vi har kredit för dig E-POSTA oss nu för ett snabbt lån remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är en ensamstående mamma som bor i Nederländerna och jag är så glad nu eftersom jag fick mitt lån idag från detta pålitliga företag LAPO efter flera bedrägerier från olika fuskare. Om du behöver ett lån kan du nå dem via detta e-postmeddelande: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag är supernöjd nu för jag har precis fått mitt lån från detta bra företag - LAPO. Gör klokt i att kontakta dem om du behöver ett snabblån. Kontakta dem nu via detta e-postmeddelande: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera