torsdag 26 december 2013

Icas nya dåliga regler

Vet inte om dom är så värst nya, men jag har då inte vetat om dom förrän för två minuter sen. Började tycka att det var väldigt väldigt väldigt längesen jag fått en bonuscheck därifrån och undersökte saken. Visar sig att man måste handla för minst 1200 kr minst en månad av 6 för att poängen ska sparas. De kommer ju aldrig att hända, så jag kommer aldrig mer att få nån bonuscheck. En dyr månad kanske jag kommer upp i 1200, totalt. Men jag handlar ju inte bara på ica. Jaja jag får väl överleva utan dom där 25 kronorna då som jag missar var tredje månad eller vad de nu kunde bli. Men trist att dom gjort så. Handlar ju mest på ica så nog tycker jag att jag kan kallas för stamkund. Men det tycker inte dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar