söndag 15 december 2013

Varning för Iris&Pelle

En webbshop vid namn iris&pelle utlovar 250 kr att handla för om man blir medlem där. MEN sen går det snett och dom tar inget ansvar för det. För min egen del så beställde jag två doftljus för 129 kr styck. Jag fick alltså lägga ut 8 kr. Men fick bara ett ljus! Och inte betalar dom tillbaka mina 8 kr. Har mailat, inget svar, testade igen en vecka senare, då fungerar inte deras mailadress. Skrev på deras fb sida, men inget svar. HAr läst på andra bloggar om några sm fått trasiga grejer. Det var dåligt förpackat, mitt ljus var helt, men folk som beställt skålar tex har fått trasiga, och får ingen ny. Några som skrivit inlägg på fb har fått dom borttagna. När någon ifrågasatte det gav dom nån usel förklaring till det. Nu verkar dom inte finnas där överhuvudtaget. Så beställ INTE därifrån!!

2 kommentarer:

  1. Tack för varningen. Tråkigt att det förekommer sånt där lurendrejeri. 8 kr är ju inte hela världen...MEN RÄTT SKA VARA RÄTT, tycker jag också.

    SvaraRadera