lördag 11 januari 2014

Gradinproblem

Ja alla julsaker är borta, likaså julgardinerna, problemet är bara att jag inte har nåt till köket, jag har bara samma hela tiden. Dom är nog säkert 5-6 år gamla. förut tillhörde dom vardagsrummet som alltid gått i blått, men nu har jag bytt så jag har lila där och det blå i köket, för inga av dom lila gardinerna funkar i köket. Inte heller de andra blå jag har. Fönstret är inte så stort, panelgardiner funkar i måtten, men de ser så fult ut utifrån, gillar inte alls. Så längder är bäst, tunna, som faller fint, och släpper in öjus genom det inte så stora fönster, det skulle ju funka även med typ grå eller nåt sånt, men alltså jag hittar inte nånting lämpligt nångstns, jag har kollat jotex, och alla möjliga sidor, men det finnt inte nåt. jag har kollat på tradera, men samma där.. så samma gamla sitter där , igen.. och sitter väl där i all evighet, till jag flyttar eller nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar