fredag 3 juli 2009

Ny hobby?

Förutom att experimentera med eget schampo och tvålar, så har vi experimenterat lite med konst, på naglar. Nån konstnär är jag ju inte. Inte heller är jag sån som håller på sminkar mig innan jag går utanför dörren. Men det händer väl ett par ggr per år att naglarna blir målade. Hittade en blogg av en tjej som målar naglarna på alla möjliga sätt. Såg kul ut, så jag och M testade lite. Nu äger vi inga dyra nagellack, och inte så värst många färger, och dom vi har är mest såna som inte är täckande. Men, det här blev i alla fall resultatet:

Så klart ska man inte ha 10 olika naglar, men som sagt vi experimenterade bara. Kul var det, fast ganska svårt. Särskilt att måla med vänster hand när man är högerhänt.
Ps. Det är ingen risk att detta ska förvandlas till nån mode eller sminkblogg om nu nån trodde det... Men lite roligt måste man ju ha ibland :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar