fredag 16 januari 2009

Undersökning och kommentarer

Funderar på att lägga in en ny undersökning varje vecka här till höger. Bara en fråga som man svarar på med ett klick. Vore kul att få ett litet hum om mina läsare, vad ni tycker och tänker, vad ni är för ena. För ni är lite dåliga på att kommentera. Jag vet att jag redan nu efter bara 16 dagars skrivande har i snitt 10 läsare per dag, inte jättemånga, men fler än jag trodde. Men jag är själv en dålig kommenterare så jag ska inte säga så mycket om det.
Men jag råkar tycka det är roligt med undersökningar, det kanske inte alla gör, så om ingen svarar skrotar jag den idén. Men kommentera gärna mera, om ni vill. Läsa får ni såklart göra ändå. Reaktions rutan som jag lagt till under inläggen är oxå ett sätt att visa att ni finns och vad ni tycker om inlägget utan att behöva kommentera.

3 kommentarer:

  1. Jag är heltänd på undersökningar!!! E ju sån som är med här o var ..i undersökningar.. alltsåå, inte läkarundersökningar dåå..

    SvaraRadera
  2. Hej

    Ny läsare, är intresserad av andras tankar om köpstopp och miljö.

    Jag är också ny bloggare och har en liten fråga. Hur vet du hur många läsare du har? Jag har inte fattat om nån läser och hur jag isåfall ser det.

    SvaraRadera
  3. Kul att fler hittar hit, och att fler bloggar om samma sak, jag ska kika i din blogg oxå.

    Det är lite pyssel med att få statistik eftersom blogspot själv inte har den tjänsten. Men om du går in på www.sunet.se och blir medlem där först, så kan du skaffa en räknare. Det står precis hur du ska göra. Man måste klistra in en kod. Du går in på layout i din blogg och klickar på html och klistrar koden där. Men det finns exempel på hur man ska göra. Lycka till!

    SvaraRadera