söndag 25 januari 2009

Veckans icke köp

Lindex har haft halva reapriset, brukar bli runt för 200 jag handlar där.
Skaparglädje skickade årets erbjudande, köp 3 böcker för 19 kr st + frakt 38+ att man måste köpa en bok till fullpris, minst 169+frakt. Jag älskar pysselböcker så jag brukar svara på detta varje år, sen säger jag upp det.
Pandurorean minns jag inte exakt när den börjar, men det är nång gång nu tror jag, den rean där det finns massa skrot för 5-10 kr. Brukar bli några hundra, minsta ordervärdet är nog 190.
Sparat denna vecka alltså runt 700 kr.
H&M skickade oxå ett brev om slutrea, men närmsta H&M är 30 mil bort så där handlar jag max 1 gång per år om jag är i Sthlm eller nånnstans.
Jag har sagt upp mig från alla e mail listor, så jag får inte längre några erbjudanden från typ Ellos och allt vad det var de kom ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar