torsdag 14 maj 2009

Tillbaka!

Efter ett avbrott efter en incident har jag bestämt mig för att fortsätta blogga öppet. Att det finns patetska idioter ska inte hindra mig. Tvärtom hoppas jag dom fortsätter läsa så kanske dom oxå tänker till och förändrar sina liv. Kanske det beror på avundsjuka. För att jag har ett bra liv. Det är vanligt här, man kan inte unna någon nåt gott. Liksom skvaller är väldigt vanligt i dom här små byarna. Men dom värsta skvallerkärringarna är vuxna karlar! Dom har väl inte nåt bättre för sig än att sitta på jobbet och skvallra. Jobba på jobbet är det inte många som gör. Underligt att alla kommer undan med det, cheferna på det där stället är för mesiga.

Hur som helst, en skillnad är det här. Man kan inte längre kommentera anonymt. Kan man inte stå för det man skriver så kan man låta bli att skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar