torsdag 14 maj 2009

Tänk om man kunde följa sina egna råd...

I början av året tjatade jag en del om Godhandlig, och har väl påminnt om det ett par ggr senare. Men kommer jag själv ihåg att beställa via dom? Nja, det går väl så där. Mitt minne fungerar inget vidare, och att ha köpstopp som gör att jag inte regelbundet beställer saker så jag får in vanan, gör väl inte saken lättare. E beställde en ny mobil förra veckan, eller jag beställde i mitt namn men hon betalade. Men inte kom jag ihåg att gå via Godhandling. 30 kr gick någon organisation miste om pga min brist på minne. I går beställde jag dammsugarpåsar till den nya dammsugaren från dammsugarpasar.se. 16 kr ska skänkas, om man kommer ihåg att gå via Godhandling vill säga.... Jag får väl döva mitt samvete genom att själv lägga ut dom där pengarna på någon lämplig organisation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar