torsdag 6 augusti 2009

Picture time

Jag har allt annat än gröna fingrar, så någon trädgård har jag inte. Har inte ens en odlad gräsmatta, bara vildvuxet gräs som jag klipper för hand med häcksax när det blir en halvmeter långt, och hänger på tork till kaninerna.

Men naturen är rätt duktig på att fixa till det utan min inblandning.
Och det gör ju inget att nästan alla blommor råkar ha min favoritfärg :-)

Bär har vi också. Nån som vet vad dom röda är för nånting?




Det finns många återkommande gäster, här är ett litet gäng:




Till sist en kvällsbild

2 kommentarer:

  1. Oj, den nedersta bilden är ju så vacker så att man dånar!
    Bären vet jag inte. Skicka till Allt om trädgårds forum, där finns en massa gulliga människor som är hjälpsamma o kunniga.
    Kram från mig som har nystädat och nyskurat badrum.

    SvaraRadera