fredag 28 augusti 2009

Zumba

Är det nån som lyckats missa Zumbareklamen? Den har gått på tv mer än ett år i alla fall. Det var för drygt ett år sen jag först tänkte tanken att det kanske kunde vara kul att testa. Det blev inte mycket av det den gången. Nu har jag tränat zumba lite då och då under sommaren, fast det har varit lite för varmt. Men nu är jag igång igen. Man tränar muskler man inte visste att man hade. Och det är roligt! det finns olika program; 20 minuters express, kondition, sculpt&tone, magträning, en 10 minuters för barn, nybörjare, avancerad och zumba live. Alla kan träna zumba, som ni ser i det här klippet: (som inte jag kan se här i bloggen, vet inte om det beror på min dator eller om det gäller alla?) Länken till den om ni inte ser den i inlägget: http://www.youtube.com/watch?v=V2Auo7wx6Vg


4 kommentarer:

  1. Jag har missat den. Finns det någon anledning att titta på reklam?

    SvaraRadera
  2. Nej, men det är ju svårt att undvika om man tittar på tv, surfar på nätet eller läser tidningar, reklam finns överallt. Men det var ju inte det inlägget handlade om utan ett tips på ett roligt sätt att träna.

    SvaraRadera
  3. Nej, jag har inte svårt att undvika den trots att jag tittar på teve åtminstone nån timme om dagen och är på nätet ett gäng till. Men okej, det hör väl inte hit.

    SvaraRadera
  4. Reklam är förbaskat kul!.. alltid retar det nån.. hehe.. Ofta hittar man nåt onödigt att köpa.. som man inte visste att man behövde...
    Den här träningen är skitkul! Inte för att jag gör den.. ensam är inte kul.. min åsikt alltsåå
    Det är musklerna som dallrar..eller..?.. Det satt muskler där förut, jag lovar!Fattar inte vart dom tog vägen!

    SvaraRadera