onsdag 24 juli 2013

Ekonomi

Från början handlade ju denna blogg delvis om ekonomi, köpstopp är ju i hög grad ekonomi. Jag gillar ekonomi, personekonomi, inte företagsekonomi för det är skittrist. Och därför har jag en ekonomiblogg. Men den kommer jag inte att lämna ut adressen till. Den är egentligen mest till för m ig själv, för att bokföra ett mål jag har. Men snart är det målet i hamn så då kanske jag startar en till och lite mer allmän ekonomiblogg. Eller kanske jag gör det snart, vem vet. Bara tiden finns. Den tiden finns inte riktigt just nu. Man kanske ifall jag får den tjänst jag vill ha för då kommer jag att gå ner lite i tid under hösten. Fast då ska jag samtidigt plugga lite, så nja, tid kommer jag nog inte ha ändå, men jag får se hur jag gör med det.


1 kommentar:

  1. Grattis till ditt mål, vad det än är.
    Låter som du har mycket spännande på gång.
    En ekonomiblogg låter intressant, själv studerar jag och har 12 veckors praktik (utan lön) framför mej i höst medan dottern ska iväg till annan ort och studera och ha studiebostad där osv. Så vi har en intressant höst framför oss, skulle inte vara helt fel med lite ekonomitips från andra då att kunna ta del av :)

    SvaraRadera