torsdag 25 juli 2013

Som sagt var

Så är jag förundrad över att jag hade så många följare kvar trots att jag lät denna blogg vila ganska så länge. Och  nu när jag börjat skriva igen så har läsarantalet ökat. De är ju lite kul. Så kanske jag borde skaka liv i den lite bättre och börja skriva om lite mer vettiga saker igen, som jag gjorde förut. De är ju ganska kul att skriva egentligen. Och när man får kommentarer av folk som blivit inspirerade och hjälpta osv så blir det extra roligt, att man kan hjälpa någon. Det är vad  mitt jobb går ut på också, att hjälpa andra. inte sitta på nått trist kontor och knappra in siffror där man inte får nån som helst uppkattning, nä tacka vet jag att jobba med människor. Det bästa beslut jag har tagit hittills i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar