onsdag 28 augusti 2013

Spring för livet

Jag har sprungit varje onsdag hela sommaren. Onsdagslopp. Jag har tränat däremellan oxå. Men nu var det sista sprunget. Betyder det att det är höst nu? Fast jag har ett lopp kvar, på lördag, men det är absolut sista för denna sommar. Känns lite tragiskt. Det var mitt mål i början på sommaren, att springa alla lopp. Och nu har jag det. Så vad ska jag nu göra. Kommer antagligen inte träna nånting på några månader. Känns lite för mycket att börja gå på gymmet samtidigt som jag börjar jobba igen och så ska jag plugga lite. Dessutom tröttnar jag på det efter ett par månader alltid och de är bättre träna hårt där under våren, innan man kan börja springa ute igen. Kanske jag skulle träna hemma. Det har jag gjort förr i perioder. Det är ju betydligt enklare. Behöver inte åka iväg  nånstans. Ja jag får väl se hur jag gör med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar