måndag 9 september 2013

Kryddor

Trots att veckan gick för fort så hann jag göra två av uppdragen på Middagshjälpen. Man skulle göra en rub och en kryddmix till stek. Lite samma sak egentligen. Det är ju kryddor det handlar om. Minns inte om det var ett uppdrag jag hoppade över eller om det bara var två uppdrag. Idag har vi två nya i alla fall. Kanske jag gör dom, kanske inte. Jag är så  nära mitt  mål nu när det gäller poängen i shoppen. Och det finns inget annat jag vill ha, så det känns väl lite som att jag kan ta det lite lugnt. Vänta och se om det kommer in nåt annat kul. göra det jag känner för. Lite då och då. Har beställt en finfin ugnsform redan, som är större än dom jag har, som alltid är för små. Nu ska jag beställa en gjutjärnsgrya. Idag eller i morgon. Behöver några poäng till bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar