måndag 9 september 2013

Vart tog veckan vägen? Igen

Nu fanns plötsligt halva mitt inlägg i utkast, fast det stod att det inte gick att spara, jaja, de här är en del av vad jag skrev från börja, resten får ingen veta...

Förra veckan alltså, den är borta nu. Och jag hann inte med nånting. Var ledig en dag men då, ja vad gjorde jag då?? jag vet inte, vilade, sov, tittade på film, handlade, när jag minns inte. Jobbade då måndag torsdag fredag lördag söndag. Och var i skolan måndag och onsdag. Inte är jag ledig idag fast jag jobbat helg, för det är måndag, och då är de skola. Bara tre timmar så det är ju helt ok. Sen tre dagars jobb plus skola på onsdag och ett möte. Men sen är jag ledig i dagarna tre. Det blir skönt. Men jag slöar väl bara bort tiden som vanligt. Skulle ju behöva göra höst på gården, plocka bort utemöbler och lite sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar