söndag 3 november 2013

Ommöblerat

De är svårt att få det bra när man har en salig röra av möbler som är nya, ärvda, får olika tidsepoker och stilar. Det är vardagsrummet som är svårt. Sen så är det väldigt långt och smalt, de gör inte heller saken bättre. Fördelen är att jag har ingen tv där. Så kan kan placera soffan hur som helst. Den hamnade under trappan nu och de blev ganska bra. Blev öppnare och mer praktiskt. Fast då har jag ju två soffor, de är ju ett litet problem, de var männskosoffan som hamnade under trappan nu. Den fick jag ärva efter mormor, knappt använd för dom tittade aldrig på tv, men den är från 80 talet, så ja, men den duger. Har en hundsoffa oxå. De är min gamla soffa som jag köpte -97 och hundar har krafsat i och tugga på, och den är svart så där får dom ligga bäst dom vill. Ja så de är vad jag pysslat med idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar