lördag 17 maj 2014

Decléor

Jag har fått den äran att testa ansiktsprodukter från Deleor. Varje produkt har ett värde av ca 650 kr, så då måste dom väl göra underverk? 
Efter två veckor kan jag säga följande: Dagkrämen är behaglig och kommer i en  praktisk pumpflaska. 
Ögonkrämen som man ska stryka på direkt med tuben är även den behaglig i både koncistens och doft. 
Serumet är inte alls så drygt som det borde. Två droppar står det att man ska använda, men två droppar räcker ingenstans. Blir väldigt dyra droppar även om det räckte med två. 
Nattkrämen går bort helt. Tjock och kladdig. Går inte in i huden. Och mina ögon tåras av doften. 
I övrigt ser jag ingen större effekt. Jag tror mer på att smörja in så man inte blir torr. Torrhet framhäver rynkor. Men tror inte riktigt på att en dyr kräm skulle funka bättre än en billig. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar