fredag 23 maj 2014

Loppi blog bag

Jag har blivit utvald att testa ett gäng produkter. Kul!


Apoliva brun utan sol mousse. Blir intressant, tidigare jag testat flagar av när man duschar, inte så kul.

Duschgel från Natural. Går ju alltid åt. Denna desuutom fri från parabener och andra tillsatser

En protein bar från Naturdiet. Perfekt för mig som tränar mycket. Återstår att se om den även är god.

En dvd film, walking with dinasours. Den hamnar i presentlådan. Har inga småbarn så den var inte intressant för oss. Men kan säkert glädja kusinbarnen.

Ett läppstift från Yves Rocher. Jag använder inte läppstift, men dottern snodde den så jag lär ju få se hur den ser ut i alla fall.

Vitamingodis från Yves Rocher. Kanske nyttigt, men smakade lite märkligt.

Xtravital kvinna. Jag behöver inte vara så vital för tillfället som dom sparar jag till senare.

Ingefära mot åksjuka. Vi blir inte åksjuka men kanske funkar även vid andra typer av illamående.

Sportsockar i bambu från ullmax. Perfekt att springa i, tänkte jag... men dom snodde dottern så hon får väl testa dom.

Vattenflaska med puchpull kapsyl. Dessa flaskor är bra att ha på gymmet, i bilen, på resan. Ja lite var som helst. Hemma och blanda proteindrinkar i.

SKa bli spännande och intressant att få testa dessa prylar. Även om jag personligen inte kommer att testa precis alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar