onsdag 18 februari 2009

- 35 och söndriga grejor

Vad är det med denna kyla, det blir bara kallare, borde det inte vara tvärtom? Det är ju trots allt bara 11 dagar till mars. Visserligen kommer inte våren hit förrän i april, men nog brukar det väl börja bli liiite varmare redan nu?? Januari ska väl vara kallaste månaden, inte februari.

Saker fortsätter att gå sönder. Senaste veckan har ena duschdörren lossnat, den gick som tur var inte sönder, men gångjärnet hade gått av... Toastolen nere vill bara spola ibland. Grejer som inte ens är ett år gamla, ska dom verkligen gå sönder redan? är det så dålig kvalite på allting nu för tiden?
Nu är det inte bara frågan om när min dator ska kracha, frågan är om skärmen kommer att gå sönder före. Det är just nu gult, och så blir det allt oftare, det började för några dagar sen.
Har inget mer trasigt att rapportera för tillfället, men det kommer väl, skulle inte förvåna mig ett dugg.

1 kommentar:

  1. "Skönt" att se att det inte bara är jag som råkar ut för det här....

    Vi har bara -4, men det är tillräckligt kallt här i Göteborg. Jag tyckte alltid under min uppväxt i norr att februari var kallare än januari.

    SvaraRadera