måndag 27 april 2009

Deklarationen, kalas och mitt liv utan bilder

Har inte riktigt haft tid att fundera över miljöfrågor eller nåt annat intressant.
Har lite fullt upp, igen... Läser och läser och läser massor med brochyrer från skatteverket för att få ihop företagsdeklarationen. Det man inte hittar svar på får man ringa om, men det är inte lätt i dessa tider, om man öht kommer fram så får man sitta och köa i evigheter.

Två kalas denna vecka också, dotter och dotters andra syster fyller efter varandra på tisdag och onsdag. Presenter till den ena kommer från presentlådan. Den andra får ett hemmagjort presentkort, hon ska få köpa en sak hon behöver, men ska få välja själv, och ett smycke från Animal Rescue.

Igår flyttade renarna vi hade i hagen till fjälls.
Hade denna skrothög till dator fungerat hade jag kunnat lägga upp bilder, men jag får vänta tills den nya kommer, vilket kan bli när som helst verkar det som nu. Senast 22 maj var första beskedet. Nu säger Leveransstatusen att min order finns hos fraktföretaget, så den borde väl vara på väg då.

1 kommentar:

  1. Det ska bli himla kul att se renar när din dator kommer. Jag påminner dig om du glömmer!

    SvaraRadera