fredag 11 september 2009

Vad ska jag skriva om??

Jag har idetorka. Och så måste jag ha blivit blind och döv också. För inte har det väl sluta pratas om miljö? Jag ser bara inte det längre i tidningarn eller på tv.

Med köpstoppet går det som det har gjort hela året, det är som inte så mycket att säga om det. Visst finns det frestelser ibland. Det händer att jag måste fundera en stund innan jag kan säga, nej jag ska inte köpa. Men på det stora hela är det inga problem.

Just nu vet jag inte vad jag ska skriva om ekonomi heller. För mig personligen så sätter jag vart enda öre jag får över på mitt billån. Lånet som jag tog på två år, för det var det minsta man kunde ta det på, det kommer att vara borta i december, precis som jag hade hoppats. Alltså 15 månader kortare betalningstid blir det.

Första städschemat för hösten lägger jag ut under helgen. Så åtminstone en dag i veckan kommer ett inlägg här.

Nån som har några andra önskemål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar